روزنوشت مسعود فاطمی

توصیه ها ، تجارب ، دلنوشته ها و .. که مسعود فاطمی مینویسد

روزنوشت مسعود فاطمی

توصیه ها ، تجارب ، دلنوشته ها و .. که مسعود فاطمی مینویسد

در نگاه اول می‌توانم خودم را یک وبلاگ‌نویس و یک فریلنسر معرفی کنم که ۷۰٪ زندگی‌اش به زندگی مجازی تبدیل شده است. البته آن ۳۰٪ هم مطمئنا به زندگی مجازی‌ام فکر می‌کنم :)
از زندگی‌ام بخواهم بگویم این برگه به یک زندگی‌نامه تبدیل می‌شود٬ چون حرف برای گفتن زیاد است! در کل بدانید که فعالیت حرفه‌ایم را حدود ۴ سال است که شروع کرده‌ام و با توجه به امکانات کمی که داشتم٬ برای بهبودش بسیار تلاش کردم.
می‌شود گفت که آدم اجتماعی‌ای هستم و دوست دارم که با افراد مختلف رابطه داشته باشم٬ البته از این مسئله هم نگذریم که هرکسی را نمی‌توانم به عنوان دوست انتخاب و خطاب کنم. اکثر افرادی که با آنها رابطه دارم به جز چند نفر٬ چندین سال از خودم بزرگ‌تر هستند. راستش را بخواهید یکی از دلایل موفقیت هرچند کوچکم همین بوده است. اگر از افرادی که با من رابطه نزدیکی دارند بپرسید٬ همیشه سعی می‌کنم که شبیه یک تینیجر ۱۷ ساله نباشم. چون رفتارم می‌تواند بر روی کارم و حرفه‌ام تاثیر گذار باشد.
حدود ۲ سال است که دارم به صورت آزادکاری٬ پروژه‌های مرتبط با بهینه‌سازی سایت برای موتور های جست‌وجو را انجام می‌دهم. تا به الان توانستم پروژه‌های نسبتا خوبی را به پایان برسانم و با برندهای معتبری کار کنم.