روزنوشت مسعود فاطمی

توصیه ها ، تجارب ، دلنوشته ها و .. که مسعود فاطمی مینویسد

روزنوشت مسعود فاطمی

توصیه ها ، تجارب ، دلنوشته ها و .. که مسعود فاطمی مینویسد

جشنواره امسال و نکات مثبت و منفی اش !

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۵۶ ب.ظ

سلام

خیلی وقت نمیکنم که اینجا بنویسم ، اما میخوام در مورد جشنواره کمی بنویسم .

جشنواره وب امسال نسبت به سال های دیگه داره حرفه ای تر برگزار میشه ، چه از نظر تیمی که بر روری جشنواره کار میکنند و چه از نظر استقبال کاربران از این حرکت خوب.

اما به نظرم در جشنواره امسال ، جای دکمه skip در صفجه داوری بسیار خالی است ! از این نظر میگویم که شاید من با آن سایت مشکلی داشته باشم و نخواهم به آن امتیاز دهم ، اما به دلیل قول و وجدان کاریی که داریم ، نمیخوام الکی امتیاز بدم و میخوام بزارم دیگر داوران این کار رو انجام بدن . اما خب این دکمه نیست و مجبوریم یک بار دیگه بریم به صفحه داوری و دوباره شروع کنیم.


در بین وبسایت هایی که شرکت کرده اند ، وبسایت های خوبی نیز وجود دارد ، اما تعداد سایت هایی که واقعا صلاحیت شرکت در جشنواره را ندارند نیز زیاد است ! توقع داشتیم که در فرایند تایید سایت ها کمی بهتر عمل میشد و جلوی شرکت این همه سایت گاها زرد گرفته میشد. نمیخواهم بگویم که سایت هایی که تازه شروع کردند بد هستند و یا .. ، اکثر مشکلاتی که داریم افتتاح سایت ها فقط برای شرکت در جشنواره است و خب این از کیفیت جشنواره و داوری واقعی بین سایت هایی که واقعا میتوانند رقابت کنند ، می کاهد .


در فرایند داوری امسال خیلی بهتر عمل شده است و میتوان سایت ها را بر اساس آن چیزی که دارند رتبه بندی کرد ، یعنی یک سایت از لحاظ رابط کاربری خوب است اما محتوا نه . در سال های گذشته فقط میگفتیم که یک سایت خوب است یا نه ، اما امسال مشخص میکنیم که در کدام بخش ها خوب است و در کدام بخش ها ضعیف عمل کرده است . البته از برگزار کننده جشنواره میخواهم که پس از اتمام رای گیری ، امتیاز هایی که به سایت ها داده ایم را به مدیرانش نشان دهد تا ببینند در کدام بخش ها ضعیف عمل کرده اند و بیشتر بر روی آن قسمت ها کار کنند تا بخش هایی که شاید قوی بودند !

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۵۶ ب.ظ
  • مسعود فاطمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">