روزنوشت مسعود فاطمی

توصیه ها ، تجارب ، دلنوشته ها و .. که مسعود فاطمی مینویسد

روزنوشت مسعود فاطمی

توصیه ها ، تجارب ، دلنوشته ها و .. که مسعود فاطمی مینویسد

اردیبهشت تا لحظاتی دیگر

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ب.ظ

فروردین هم با تمام خوبی ها و بدی هایش تا لحظاتی دیگر به پایان میرسد. سال 92 را میتوانم سال انگیزه، سال هدف، سال شروع زندگی حرفه ای‌تر و .. نامگذاری کنم. اما حال وارد دومین ماه 92 شدیم، بهتر است تا بدانیم که در ماه جدید چه برنامه ای خواهیم داشت! اگر کمی مثل من در لحظات بحرانی از نظر درسی و کاری باشید میدانید که باید برای هر هفته، هر روز و هر ماه خود برنامه داشته باشید و هدف های مختص آن بازه زمانی تنظیم کنید.

من هم مثل دیگر فریلنسر ها آنچنان اهل کاملا طبق برنامه بودن نیستم! فکر میکنم کسانی که برای هر ثانیه زندگی خود برنامه خاصی دارند زندگی هیجان انگیزی ندارند، همه چیز از قبل در ذهنشان به تصویر کشیده شده است و اتفاق هیجان انگیزی در زندگی‌‍شان نمی‌افتد. البته این هم که ندانید که چه کاری قرار است انجام دهید هم خوب نیست، چون ضرر شوک های روحیی که رخ میدهد برایتان بیشتر از سود این مدل زندگی خواهد بود. من از واندرلیست برای برنامه ریزی‌ام استفاده میکنم و البته نحوه استفاده ام از این نرم افزار را هم در نوشته " چگونه کارهای خود را با واندرلیست سر و سامان دهیم؟ " توضیح داده‌ام.

در ارد‌بهشت، اهداف خودم را بیشتر بر پایه درس بنا میکنم تا بتوانم حداقل امتحانات نهایی که متاسفانه از 25ام شروع میشوند را به خوبی پشت سر بگذارم. در اردیبهشت برنامه خاصی برای یک‌ادمین داریم که چند روز دیگر آن را در یک ادمین معرفی میکنیم و البته روند نوشتن را کمی جدی‌تر میگیریم و هر 3 روز یک نوشته جدید آماده میکنیم. امیدوارم که دوستانمان در یک ادمین کمی بیشتر به دادم برسند و بیشتر کمک حالم باشند ( به در میگویم تا دیوار بشنود :D)

امیدوارم که در لحظات پایانی ماه آینده هم از اتفاقات خوبی که در این ماه افتاد بنویسم و نتیجه گیری خوبی داشته باشم.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ب.ظ
  • مسعود فاطمی

نظرات (۱)

تکبیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">